Google+ Followers

Followers

Wednesday, March 5

belon panjang dan si badut

Pernah tengok cerita badut yang teror buat bentuk2 belon tu? Lepas tu dia bunuh semua kanak2 kat sana..jahat betul hantu badut tu!!

Sejak itu juga saya menjadi penakut dengan badut, seram teringat cerita tu.

Tapi wekend hari tu, Ntah macam mana terbuat belon bentuk ini pun saya tak tahu hihi

Gara2 anak akak saya yang meragam nak kan belon panjang, terpaksa saya google di website c:


Ini hasil gabungan 2belon panjang, cadangnya nak buat bunga tapi lain pula jadinya hehe

Jangan kira yang meletops sambil tengah pusing2 tu

Yang penting tip paling utama, tinggalkan ekor dia sikit sebelum kerja pulas memulas tu iye ( ",)


Ini pula hasil buah tangan daddy azlan.lebih hebat!! Tak boleh tahan ni
( " ,)




No comments: