Google+ Followers

Followers

Thursday, June 27

Segmen Bloglist Julai Blog Paly

Jom join segment bloglist Paly ni. Siapa berminat klik banner di bawah ok c:


" alt="Blog Paly" />


Yang ni en Paly buat cuma untuk 3 hari jer , 24 Jun sampai 27 Jun @ 11:59 malam c:

**

Sebenarnye agak tension jugak sebab tak pandai buat backlink kat banner ni..
Penat lelah meng google dan menYahoo baru dapat hehe

sape2 tahu cara mudah buat backlink ni harap dapat membantu ye..lupa sudah cara buat tadi haha

apapun JOM JOIN SEMUA.... (",)




5 comments:

Waalid Al-Marbawi said...

Salam ziarah dari segmen yang sama..dah follow sini..jemput ziarah waalid pula ye..:D

http://permataperjuangan.blogspot.com/

Aida Ismail said...

Selamat bersegmen sis! ^^ senang je nak buat backlink tu. Hehe~

drNajmi anuar said...

hehe senang eh aida..boleh la nanti sy berguru ngan awak ye hehe c:

Mia Liana said...

salam... mia singgah dari segmen yang sama

http://www.mialiana.com/2013/06/segmen-bloglist-julai-blog-paly.html

AyuInsYiraH said...

salam...ayu dtg dr segmen yg sama...ada masa singgah la ke blog ayu...ayu ada buat segmen...

http://www.ayuinsyirah.my/2013/06/segmen-bloglist-julai-blog-paly.html