Google+ Followers

Followers

Tuesday, November 26

Contoh Non- Healthy Diet (",)

Alhamdulillah, saya dapat berpindah ke Perak dalam masa terdekat ni.

Memang bersyukur sangat2 tapi kelam kabut lah jadinya. Hari ni terpaksa extend cuti sehari lepas balik Melaka, untuk kemas rumah.

Lepas hantar adik ke taska, perut dah berbunyi2 dah. Haha baru je nak diet


Ini lauk orang bujang kan? Yaa walaupun saya bergelar ibu anak 2, lauk ni masih jadi favrot saya.

Dari zaman belajar sampai bekerja lagi hehe Lepas balik kerja oncall mengantuk2 pun,pernah saya minta suami tolong masakkan.Tq daddy!

Best, memang sedap. Makan panas2. Minum sekali dengan 1 mug energy tea mix. Baru bersemangat nak packing kotak hehe

Lepas ni kene ambil lecithin n alfalfa juga. Mahu kembung perut ni satg. Silap2 garlic pun kena!

Chayok2..c;


No comments: