Pages

Translate

Search This Blog

18 May 2013

Samsung galaxy S4 vs S3 vs Samsung Galaxy Note II :Nak pilih mana satu ni?


Rasa bertuah sangat dapat en hubby yang sangat supportive. Hari ni kitorang klua rumah pukul 9.30 pagi, sampai rumah semula pukul 8.30 malam!! Akhirnya dapat juga beli handphone baru ..yEayy.. ~hepi mood ~


Mula mula terlihat kemudian terpengaruh pula..lalu mama qalesya pun 'ter' beli hehehe c:

Asalnya nak beli Samsung Galaxy Note II, tapi akhirnya terpikat jugak dengan Samsung Galaxy S4. Wahh, en hubby la ni yang mula2 intro dengan plan baru Digi. Memang berbaloi!! yeayyy!!!

Ini comparison table yang saya dapat dari droid-life. : Samsung galaxy S4 vs S3 vs Samsung Galaxy Note II(opss ade yang compare S4 dengan iPhone 5 tapi sebab saya dah terbiasa dengan hp 'beso' jadi iPhone 5 memang tak masuk senarai langsung lah hehe

Jom tengok:



ok.. review Samsung galaxy S4 pula di sini: http://www.droid-life.com/2013/04/23/samsung-galaxy-s4-review/

</br>

</br>

 

Dan ini plan smart digi yang saya ambil. Ini lah antara alasan utama menyebabkan saya terpengaruh nak tukar hp baru (sebelum ni plan celcom)..ishh2 ( ",)


Ok. Harap2 berbaloi beli handphone ni. Function memang banyak yang menarik. Esok 1st day nak rasmikan hp. Nak ambil picture adik qalesya banyak2. Abang hazim jangan jeles ye, weekend ni mama balik kampung bawa kamu p penang semula ok!! c:



Tq daddy hazim qalesya!! mmuahh!! c:


2 comments:

Cik D momy the ZAs said...

Salam ziarah, najmi :)
May u success and have all the barakah in business :)

mommyqalesya said...

Tq asri..c: same good things for your business too c: